miércoles, 6 de mayo de 2020

Actividades Intercentros (máis explicada): Fotoma(ra)tón

Como ides chic@s??

Non recibín todavía ningunha foto nin vídeo así que penso que igual non me expliquei ben... aquí vai outro intento. Todavía temos unha semana así que... Animádevos!!

Como podedes ver no cartaz trátase de mandar unha foto coa vosa camiseta do maratón para entre todos os centros da parroquia (CEIP Igrexa Chapela, CEIP Laredo, IES Chapela) un presentación común... eu xa me saquei a miña!
Podedes mandalas a calqueira dos correos que manexo eu, o do cole (ceip.alexandre.boveda@edu.xunta.es) ou o que empregades para mandarme os traballiños (cuentalumnado@gmail.com), ou subilas a twitter co hastags #maratonletrasgalegas #coleangoren.

Se non tes a túa camiseta a mán propóñoche unha alternativa: ponte unha camiseta vermella calqueira e saca a foto por detrás (así non se ven os debuxos) ou ben imprime e pégalle a ilustración da nosa camiseta que podes descargar aquí: https://drive.google.com/file/d/1t6JathuKNTNx_Ua923yD6dPpG4OYTN9D/view?usp=sharing

Póñovos ademais o cartel do IES e a información que mandounos o IES por se queredes saber un pouquiño máis e desta forma expreso a miña admiración por buscar a forma de continuar con esta actividade tan chula que inventaron hai moitísimos anos... grazas IES Chapela!


Estou desexando vervos... moito ánimo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario